- خانه
- سوالات متداول
سوالات متداول
گروه مهندسی معمار سبز همواره آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما عزیزان می باشد. در این بخش به پرتکرارترین سوالاتی که از طرف مشتریان عزیزمون دریافت کردهایم پاسخ دادهایم تا تجربهای شفاف، راحت و بدون نگرانی در خرید برای شما فراهم شود.
سعی کردهایم تمام مراحل خرید، ارسال، پرداخت، مرجوعی، گارانتی و سایر موارد مهم را در قالب سوال و جوابهای کوتاه و مفید توضیح دهیم. اگر پاسخ سوال خود را در این قسمت پیدا نکردید، میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، پاسخ دقیق و کاملتری دریافت کنید.
ما همیشه آمادهایم تا به سوالات شما با دقت و احترام پاسخ دهیم، چون رضایت و اعتماد شما اولویت و هدف اصلی ماست.
مراحل ثبت سفارش در سایت چگونه است؟
پس از انتخاب محصول یا محصولات مورد نظر و افزودن به سبد خرید و بازبینی سبد خرید گزینه نهایی کردن خرید را انتخاب نمایید.
در صورتی که برای بار اول میخواهید سفارشی را ثبت نمایید می بایست فرم عضویت را در سایت تکمیل نمایید. در غیر این صورت در این مرحله باید وارد اکانت کاربری خود شوید.
در مرحله بعد مشخصات کاربری را میتوانید مجددا برسی نمایید و در صورت لزوم ویرایش نمایید.
در مرحله بعد اطلاعات ارسال و نحوه و روش ارسال را مشخص نمایید.
در این مرحله می توانید در صورت لزوم آدرس یا آدرس های از قبل ثبت شده را ویرایش یا آدرس جدید اضافه نمایید.
در مرحله آخر پرداخت از طریق درگاه بانکی انجام می گردد و سفارش ثبت می گردد.
کلیه مراحل ثبت سفارش، پرداخت و ارسال کالا و پیگیری سفارش از طریق پروفایل کاربر در بخش پیگیری سفارش در دسترس می باشد و همچنین از طریق پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده اعلام میگردد.
آیا خرید حضوری برای مشتریان امکانپذیر است؟
خیر در حال حاضر فعالیت فروشگاه ما صرفا بصورت اینترنتی می باشد.
در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
امکان ثبت سفارش در ۲۴ ساعت شبانهروز وجود دارد ولی پردازش سفارش بسته بندی و ارسال سفارش در ساعت اداری و روز کاری انجام می پذیرد.
چرا باید به سایت شما اعتماد کنم؟
وب سایت ما تابع قوانین مربوط به فروشگاههای اینترنتی و دارای نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوز های لازم فروشگاههای اینترنتی می باشد و کلیه پرداخت ها از طریق درگاه معتبر بانکی انجام می پذیرد.
سفارش مورد نظر چه زمانی به دستم میرسد؟
با توجه به بعد مسافت و روش ارسال(پست، تیپاکس و یا باربری) بین ۲ تا ۱۰ روز کاری از زمان نهایی شدن سفارش کالا به دست مشتری می رسد. مشتری میتواند وضعیت کالای ارسال شده را از طریق سامانه های پیگیری شرکت حمل و نقل مربوطه پیگیری نماید.
مبلغ سفارش را چگونه میتوانم واریز کنم؟
مبلغ سفارش در پایان ثبت ثبت سفارش از طریق درگاه بانکی معتبر پرداخت می گردد. در حال حاضر کلیه پرداخت ها از طریق درگاه بانکی انجام می پذیرد در موارد خاص با هماهنگی پشتیبانی وب سایت امکان پرداخت از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و … وجود دارد.
چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
وضعیت سفارش و مراحل آن در پروفایل کاربری مشتری در وب سایت قابل پیگیری می باشد. همچنین وضعیت سفارش از طریق اس ام اس برای شماره موبایل ثبت شده مشتری ارسال میگردد.
آیا محصولات داخل سایت گارانتی دارند؟
کلیه محصولات داخل سایت بجز موارد خاص (کالاهای حجیم و یا مصرفی و …) دارای ضمانت اصالت کالا و هفت روز تعویض می باشند علاوه بر آن بعضی محصولات علاوه بر این دارای ضمانت شرکتی می باشند که در هنگام خرید قید شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی شرایط مربوط به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بنا به انتخاب مشتری و با توجه به خدمات شرکت حمل و نقل (پست، تیپاکس یا باربری) در زمان خرید محاسبه و پرداخت می شود یا در صورت امکان و انتخاب مشتری بصورت پس کرایه اعمال می گردد.
اگر محصول مشکل یا مغایرت داشت، چگونه میتوان آن را مرجوع کرد؟
کلیه محصولات داخل سایت بجز موارد خاص (کالاهای حجیم و یا مصرفی و …) دارای ضمانت اصالت کالا و هفت روز تعویض می باشند علاوه بر آن بعضی محصولات علاوه بر این دارای ضمانت شرکتی می باشند که در هنگام خرید قید شده است. استفاده از شرایط ضمانت اصالت کالا و هفت روز تعویض دارای شرایط خاص می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی شرایط مربوط به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟
بله در صورتی که کالا شرایط مربوط را داشته باشد می توان از مهلت ۷ روزه تعویض کالا جهت مرجوعی یا تعویض استفاده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از شرایط آن به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
شرایط پذیرش کالای مرجوعی یا تعویض کالا چیست؟
شرایط پذیرش کالای مرجوعی در زمانی که کالا دارای عیب فنی باشد این است که حداکثر ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا مراتب به پشتیبانی وب سایت اعلامی گردد و آسیب یا خرابی کالا ناشی از صدمات وارد شده حین حمل و نقل نباشد. تشخیص موارد فوق بعهده کارشناسان پشتیبانی وب سایت می باشد.
همچنین در مواردی که مشتری بدون دلیل خاصی در مهلت ۷ روزه مایل به تعویض یا مرجوع کردن کالا باشد شرط لازم عدم باز کردن بسته بندی اصلی محصول و حفظ بسته بندی محصول دقیقا مانند زمان تحویل به مشتری و عدم استفاده از محصول می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از شرایط آن به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
آیا امکان پرداخت مبلغ سفارش در محل وجود دارد؟
خیر در حال حاضر همچنین سرویسی از سوی ما ارائه نمی گردد.
آیا محصولات خریداری شده مهلت تست دارند؟
بله محصولات خریداری شده بمدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت توسط مشتری دارای مهلت تست می باشند. در حالتی که کالا دارای عیب فنی باشد مشتری لازم است حداکثر ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا مراتب را به پشتیبانی وب سایت اعلام نماید. وب سایت ما در مورد آسیب یا خرابی های کالا ناشی از صدمات وارد شده در حین حمل ونقل هیچگونه مسئولیتی ندارد و مشتری بایستی برای پیگیری خسارت از طریق شرکت حمل و نقل کننده اقدام نماید.
تشخیص موارد فوق بعهده کارشناسان پشتیبانی وب سایت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از شرایط آن به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
روشهای ارسال محصول در سایت شما چگونه است؟
ارسال محصول بسته به انتخاب مشتری و مشخصات محصول (حجم، وزن و …) و همچنین وجود خدمات حمل و نقل مورد نظر در مقصد به سه روش پست، تیپاکس و باربری انجام می گیرد.
آیا بدون داشتن رمز دوم میتوانم از فروشگاه شما خرید کنم؟
در حال حاضر کلیه پرداخت ها از طریق درگاه بانکی انجام می پذیرد در موارد خاص با هماهنگی پشتیبانی وب سایت امکان پرداخت از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب و … وجود دارد.
بسته بندی محصولات چگونه است و آیا فروشگاه شما سالم رسیدن کالا به دست مشتری را ضمانت مینماید؟
کالای ارسال شده بصورت استاندارد و با نهایت دقت و وسواس بسته بندی می گردد تا محصول سالم به دست مشتری برسد. فروشگاه ما در قبال آسیب های احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل رخ دهد مسولیتی نمیپذیرد و در اینگونه موارد خسارت وارده بایستی از طریق شرکت حمل و نقل کننده پيگيری گردد.
سفارشات را به چه شهرهایی ارسال میکنید؟
سفارشها به تمام شهرها و روستاهای کشور که دارای شعبه و خدمات شرکت حمل و نقل کننده (پست، تیپاکس و یا باربری)باشند؛ ارسال می گردد.